Arkadaşlar merhaba ek gıdaya başladık 6 gün olacak malum azıcık azıcık veriyorum havuçtur yoğurttur elmadır bugün patates verdim falan. Uyuttum mesela bugün 9buçukta ve şu saate kadar 3 kere emmeye kalktı. Gece de 1bucuk 2 saatte bir kalkıyor. 6 aylık bebek için biraz fazla değil mi? Ek gıdayı mı çoğaltsam neler yapabilirim önerlere açığım. Daha ufakken daha az kalkıyordu emmeye gece 1-2 defa ama bu sıra çoğaldı ve her seferinde cuk cuk emiyor