Prego Aria kullanıyorum 11 ay olucak çok memnunum evet arka kısmı tam dik durmuyor ama kabin boy arabaların çoğu böyleymiş sanırım çok sorun olursa destek koyabilirsiniz ama araba çok kullanışlı hem hafif hem katlanınca küçücük oluyor hem de tek elle açılıp kapanıyor