Torpiktospa ben hiç egoist tavırlarına rastlamadım, ama kuraaları var. 15.00′ten sonra randevusuz hasta almıyor mesela, bize denk geldi bir kez bu durum, oğlumu almam lazım, nöbetçi arkadaş yardımcı olsun dedi, ben de anlayışla karşıladım açıkcası.
onun haricinde ne zaman yazsam geri dönüş yaptı. tabi ki burda herkes istediğini bulamayabilir, ama bence çok iyi, ben nisana randevu alacağım mesela, nisanın 6 sına kadar dolu görünüyor şu an