Hanımlar merhaba. Altus kurutma makinesi almayı düşünüyoruz ama enerji sınıfı olarak b çıkıyor hep. A enerji ile arasında çok fark var mı faturayı çok etkiliyor mu, bi de ısı pompalı ve yoğuşmalı arasındaki fark nedir alırsak hangisi daha uygun olur. Bilen biri yardımcı olursa çok sevinirim teşekkür ederim şimdiden 🙏🏻