melovebabym ben dolap uygulamasını sevmiyorum sildim kullanmıyorum dolap çok kesinti yapıyor senden de kesiyor ürünleri yükledim ben ama hiç sevmedim o yüzden kullanmadım sildim. Gardırops uygulaması var onu kullanıyorum bütün kargoları alıcı ödüyor zaten 40,80,90 tl öyle öyle değişiyor kargo ücretleri fiyatını yazarsın mesela bir tane monta 200 tl yazdın diyelim karşı taraf sana teklif verir teklifler gelir 150 olsun diye sende onu kabul edersen 150 TL’ye satmış olursun ama kabul etmeyip sende ona karşı 180 TL’lik teklif yaparsan o da kabul ederse 180 TL’ye satmış olursun umarım anlatabildim 🤔