Aminehumamoms bende piercardin var arkadaşta mamma var ikisi de aynı babyjörn muadili açıkçası babyjörne o kadar para vermeye hiç gerek yok yenidoğan döneminden beri kullanıyoruz çok memnunum 3 kademesi var 15 kiloya kadar kullanıyor 5 aylığız şuan kendi sallıyor. Almak gerekli mi dersen bence çok gerekli o olmasa bebeği nereye koyuyorlar hiç fikrim yok yemek yerken salonda otururken oda hep kendi koltuğuymuş gibi onda kucakta taşıma olayı yok süper