Öksürük öyle yok hapşırıkta ama burnuntıkalı gıbı akşam esımle açacağız duş oncesı böyle çok salyası var yutkunmaya güçlük var gıbı bırde bugün devamlı uyanıyor uykusu var ama uyanıyor mızırdanıyor gerı kucağıma akıyorum yatırıyorum uyuyor acaba bogazımı ağrıyor kı bılemedım kızlar 57 günlüğüz bu arada dün ıste sabah 8 de gaz şurubu verdim buzdolabındaydı oda çıkarttım 10 dkaıka Oda ısısında bekletıp kaşıkla verdim acaba omu ağrıttı uff çok mu abartıyorum dekırıcem