asl467_ Bebeğim 3.20 günlük 2400 grm doğdu şimdi sağlık ocağında tartik 6300grm boyuda 64 doktor çok çok az çocuk doktoruna kesin götür diyor ne yapmaliyim
Gizmokzilla asl467_ neyini beğenmemiş doktorun 😅 bebek 5.ayında ortalama doğduğu kiloyu 3e katlaması gerekir. Senin bebeğin zaten nerdeyse katlamış 3e. Boyu da gayet iyi neyine laf etti ki
153s34 asl467_ seninkini doktor gorecekse eger benm oglumu heyete sokmak lazim herhalde 😂 mal mi bu doktor acaba? Kac kilo olmasini bekliyor 10 flaan mi? Bence kilosu cok iyi boyu da maşaallah. Dert edilecek bsey yok
Bebekcino asl467_ kızım 6 aylıkken 6 kiloydu. Doktorumuz da güzel diyordu. Size bunu diyenin neden sağlık ocağı doktoru olduğunu sorguladım
aysebb asl467_ 2400 doğmasına rağmen gayet iyi bence. 4 aylıkken 6600 dü benim bebeğim. 3200 doğmuştu. Bence normal yani
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU kubra3796 6. Ayında üçe mi katlaması gerekiyor? Ya o zaman benim bebeğim kesin doymuyor sütüm azaldı iyice bebeğimde iştahlı bend ediyorum iyice kilosu azalmaya başladı. Hareketlendiği içinde olabilir ama 6. Ayında 3 e katlaması gerekiyorsa benim bebeğim katlamadı 🥲
Elifaydn kubra3796 kim dedi acaba size 3 e katlaması gerektiğini benim kızım 4 kilo doğdu 6 aylıkken 12 kilo mu olması gerekiyor böyle saçma bitşey olabilir mi neden paniklettiriyorsunuz anneyi , 6. Ayında kilosunu ikiye katlaması beklenir ayrıca kilosu boyu güzel maşallah bebeğinde 🤔
301123_ asl467_ benim bebeğim de kız bebek 3 aylık kilosuda sizinkiyle aynı doktor sağlık ocağı normal dedi boyuda 57 sizinki neden böyle demiş ki başka yere gösterin bence
153s34 asl467_ suan 6 ay 25 gunluk. En son tartildiginda (6 ay 10gunluk iken) 6940kg idi. Boyuda 65cm. Oturup sukredin yani bence 🥲
EbruBoluKaya 3200 gr doğduk 3 aylıkken 6300 dü kilosu normal dedi doktorumuz 4 aylık dün 7100 gr olduk
ozgeyenigul Benim kızım 3335 doğdu, 2.ayında 5865 gr boyu 60 cmdi. Doktorumuz gayet iyi demişti. Şu an 2 ay 20 günlük. 10 gün sonra kontrolümüz var ne kadar alır bilmiyorum ama sizin bebeğinizin kilosu gayet iyi bence, doğum kilosuna göre bakınca.
maygirl asl467_ hicte az deil doktor sasrtti beni ek gidada 6.ayda dogum kilosunun 2 kati olmasi lazm sizinki smdiden olmuş.siz doktr degistrin bnce.cok kiloda iyi degil ne olcakmis 10 kilomu😀
Bebegim38 asl467_ benim bebeğim 5800 gram sizinle aynı gündeyiz 2600 doğmuştu. Çocuk doktoru normal dedi kilosuna.
Melike_ikra asl467_ sağlık ocağındaki doktorlar ebeler hep böyle herşeye karşılar herşeyi sorun ederler yok sıkıntı yok şöyle yok böyle. Sinirim bozulurdu bende sağlık ocağına aşısı hariç götürmüyorum. Moralimi bozuyorlar en iyisi kendi doktoru. Size güzel bi doktor bulun ona götürün devamlı.
Melike_ikra Benim kızımda 3 ay 23 günlük 7440 kilosu. Her bebek bir değil sağlığı yerindeyse kilo da önemli değil
ozgec asl467_ kılosu cok ıyı boyuda baya uzun canım ne sallamış o öyle gunde 30 grama yakın almış gprunuyo daha ne alcak cocuk
Zmrfdn Benim kızım 3 aylık doğum kilosu 3.500 şuan ki kilosu ise 5.800 yani dokturun saçmalamış boyu da kilosuda gayet iyi maşallah