Merhaba benim kızım da 22 aylık. Biz de iki gündür kakayı tutturuyoruz hep sabah aynı saatte yaptığından sanırım. Bir de onu hissediyor galiba. Ama çişte tuvalette yarım saat oturduğumuz oluyor. Yapmıyor kalkınca yapıyor 🤦🏼♀️ bir de saat başı mı gideyim 15-30dk da bir mi kestiremedim. Bazen peş peşe iki kere yapıyor tutturamıyorum tuvalete. Pek anlamıyor çişini yaparken. Gece külot bez taktım 2 4.30 ve 6.30 da yaptırdım ama çok zor oldu uyandı birinde uyumadı. Hiç bezlemesem mi gece bilemedim. Çarşaflarla nasıl uğraşırım. Bir de daha az mı kaldırsam gece bir akıl verin.