KuzeyinAnnesi03 e bebekte benimde 4-5 kere toplu alışverişim oldu her seferinde 1 ürünün poşeti paramparça gelmişti evet. Yani artık online alışverişin revaçta olduğu bir dönemde böyle özensizlikte çok iyi bişey değil ama yapacak bişey yok bebek ürünleri kısa vadeli olduğu için ayrıca uygunda olduğu için yine devam alışverişe tabi 😏