NatashaRomanoff Online alışveriş yapan oldu mu ? Kargo sorunu yaşadınız mı? Nasıl kargolaması umarım yardımcı olursunuz kızlar 🙏🏻❤️
sadiyekrn7 NatashaRomanoff ben 5-6 ay önce yapmıştım ptt ile gelmişti biraz geç geldi ama sorun yaşamadım aynı indirimli fiyatlardı yani
tombikinannesi NatashaRomanoff ayy kargosu berbaat daha doğrusu mağazadan teslim seçeneği aşırı yavaş haftalarca bekliyorum
NatashaRomanoff sadiyekrn7 yaa teşekkür ederim benimde bayrama kadar gelmesi lazım öyleyse sipariş vericemde likit allık ve makyaj temizleme suyu siparişi de vericem korunaklı geldi mi ürünler patlak vs değildi değil mi
NatashaRomanoff sadiyekrn7 bayrama nişan bohçası hazırlıyorum da açıkçası kızımla gidip detaylı bakamicam bide onlineda seçenek çok daha fazla sıkıntı yaşamak istemiyorum o yüzden akıl danışayım istedim 🙏🏻
NatashaRomanoff tombikinannesi sipariş verdim bugün kargom sende ile gelecek bakalım inşallah sıkıntı çıkarmaz. Gelecek ürünlerin akmasından korkuyorum sadece sıkıntısız olursa çok iyi olur 🙏🏻
NatashaRomanoff kahvekokusuu zaten bayrama kadar gelir büyük ihtimalle bugün verdim bakalım. Gelin bohçası için aldım geç gelsinde sıkıntısız gelsin yeter ki 🙏🏻
beyzzsenturkk_ NatashaRomanoff kargo süreci cok uzun sürüyor bana göre 1 kere sipariş verdim illallah ettim
NatashaRomanoff beyzzsenturkk_ ne kadar sürede geldi 1 ayı geçerse sıkıntı arefe gününe kadar gelsinde beklicem artık yapacak bişey yok 🤨
beyzzsenturkk_ NatashaRomanoff 2-3 hafta belki daha fszla beklemiştim biraz daha gelmese zaten biz evi taşıyorduk artık yeni oturanlar alırdı öyle geçç
Prensesannesii44 NatashaRomanoff geçen ay aldıklarım baya hızlı geldi Bingölde bir ilcedeyz kargom sende hiç sorun yaşamadım
Prensesannesii44 NatashaRomanoff geçen indirimde yaptım genelde online yapıyorum en geç 1 haftada elimde oluyor bugün geldi kargom 5 gün sürdü indirim zamanı biraz gecikiyor
NatashaRomanoff Prensesannesii44 indirim dönemi değil bugün yaptım bende bakalım 5 güne gelse daha ne isterim gayet normal bi süre
NatashaRomanoff Prensesannesii44 Bende bugün yaptım alışverişi aynı benimde Kargom Sende firması getirecek ödeme ekranında çıktı ismi. Bizde izmirdeyiz zaten genelde geciken kargoya denk gelmedim ama gratisten online ilk alışverişim oldu 12 kalem ürün var hemen toparlayıp gönderilir inşallah