ozlemky bizimde merkezi sistem olduğu icin çok sıcak oluyor ve dolayısıyla nem oranını çok düşürüyor. Ben yattığımız odanın petegini kapatıyorum artık. Çünkü bizim bile burnumuz tıkanıyor.Peteklere ıslak havlu koyuyordum, peteklere takılan su kapları falan hiç fayda etmedi maalesef. Sıcaklık ve nem ölçer ile kontrol edip durama göre petegi kapatıyorum.
E bebekten aldık çok memnunum
Bebek 6637 Dijital Masa Saati Nem ve Sıcaklık Ölçer