Ceycey001 e nabız da ne kadar düşük veya yüksek çıksa da doktorun söyleyeceği daha önemli bazen böyle oluyor stres yapıyorum düşük veya yüksek diye doktora gidince normal diyor.ve bu uygulama da asla normal şeylere cevap bulamazlar. Sen kaynananı kocanın veya eltin adına bı post aç hepsi gelir ..m