tugcecet Serum fizyolojik buhar olarak verdim sonrasında burun akıntısı başladı bu iyi bir şey mi acaba
Mavi05 balkopuk merhaba serum derken izotonik serum dan mı bahsediyorsunuz 5.5 aylık kızım için kullanabilirmiyim