Merhaba,19 aylık erkek bebeğim var.Bebeğim bana göre çok hareketli bir bebek ve beni dinlemediğini düşünüyorum.Bu durum beni hüsrana uğratıyor biliyorum bebeklerimiz komut almaya yarayan robot asla değiller fakat birşeyler öğretmekte zorluk çekiyorum.Normalde çok sabırlı bir insanım fakat hamilelikle birlikte çok farklı birine dönüştüm tüm kaygılarım ortaya çıktı.
Elimden geldiğince ilgileniyorum ama bazen bir kopukluk hissediyorum önceden bağlanamadığımızı düşünmüştüm üstüne epey zaman geçti ben çok daha fazla ilgilendim bebeğimle.
Fakat hem iştahsız ,hem çok hareketli bazen babanne anane baba gibi diğer yakınlarımızdan daha iyi birşeyler öğreniyor iletişim kuruyor gibi hissediyorum.
Bu durum beni çok yıpratıyor.Babanne sık sık geliyor bizde kalıyor bana destek oluyor kpss çalışıyorum uyku vakitlerinde ,uyanıkken de dinleniyorum babanneyle harika vakit geçiriyor.Fakat gidişinde hem ben hem bebeğim zor toparlanıyoruz çok yoruluyorum hayır demekten laf anlatmaya çalışmaktan,sınırları düzeltmeye çalışmaktan.Bir kaç yakınımla görüştüm izne geldiler onlara baktım kız bebekler yakındıkları durumlarla alakası yok.2 ay var aralarında mesela benim bebeğim odada fır dönüyor ben peşindeyim,kızın annesi oturmus bebeği kendi kendine koltuğa cıkıyor iniyor.
Kıyas yapmayı hiç sevmem fakat gerçekten istemeden de olsa kıyas yapıyorum üzülüyorum sonra.
Mizaç olarak sessiz sakin biriyim o yüzden kendi bebeğim öyle olacak gibi zannettim galiba içten içe.
Bebeğim sus pus oturmasın tabiki.Ama birkaç eğitime katılmıştım internetten onlara göre hareketli bebek regüle olamayan bebek demek ,sinir sistemi birşeyleri kaldıramıyor vs.
Kendimi daha çok suçluyorum böyle olunca da.
Etrafımda kimse yok malesef ,iyice asosyal birine dönüştüm kendimi mutlu edemiyorum ki tüm enerjimi bebeğime aktarmaya çalışıyorum.
Destek al diyebilirsiniz fakat şuan karşılayacak bağımsız maddi gücüm yok kendi ruh sağlığımı kendim onarmak istiyorum.
Bana bir tavsiyede bulunabilir misiniz ya da dertleşme gibi düşünün.