Ameliyattan korkuyorum 😵💫 Sedasyonla ameliyat olacağım Ben de ama yarı uyanık olacaksın, hiçbiirşey hissetmeyeceksin diyor ama nasıl hissetmeyeceğim onu anlamıyorum. 1 hafta 10 güne kadar toparlarsın sadece oturup kalkarken ağrın olacak dedi 🤷♀️
Geçmiş olsun sizin de çok ağrınız var kafam iyice karıştı