Hayırlı günler. 5 buçuk aylık kızımın böbreklerinde kristaolid tespit edildi bir nevi kum gibi dedi doktor ilerlediğinde kuma ve sonrasında taşa dönüşür dedi bir ilaç verdi sabah akşam kullanacağız yaklaşık 2 ay boyunca. İlacı doktor yazdı eczacı reçeteye göre hazırladı bir şişeye yapma ilaç dedi daha önce kullanan var mıdır bu ilacı faydasını gördünüz mü