beyzzsenturkk_ asafylmz ilaç kullanıyor musunuz biz vertolin isimi bi ilacı kullanırken böyle titreme yaşamıştık çarpıntı yapıyormuş belki ilaç kullanıyorsanız yan etki yapmıştır doktora gittiniz mi
aylinpala beyzzsenturkk_ kaçıncı ayda bilmiyorum ama bi dönem bizde yaşadık ve geçti. O zaman çok araştırdım bebeklerde olması normal diye doktorumla konuşmuştum bi sorun görmedi. Normal olduğunu düşünüyorum ama içiniz rahat etsin doktorunuza danışın yine de