enguzeli Minikkoalam0404 ben bir hevesle başlıyorum bazen aynı hevesle bırakıyorum bekliyorum sonucu ne olacak
mervemir- Minikkoalam0404 gitmeye çalışıyor 😅 sahura kadar çalışıyorum sonrasında uyuyorum 3 4 saatlik uykuyla işte 😩
Alyadua_34 Hiç calışamıyorum önüme kıtap açamıyorum kreşe verip son ayları çalışayım iyi bi şekilde dedim ilk hasta grip oldu şimdi de uyuz oşsu ne yazık ki o yüzden artık hiç calışamıyorum 😔