Biz doktor tavsiyesi ile 5.5 ayda başladık ek gıdaya. Bu ikinci bebeğim ama aynı olmuyormuş bunu anladım 🤦♀️ yoğurt hiçbir şekilde yemiyor meyve ile denedim pekmez ile denedim yok yemiyor öğürüyor. Elma ve armut tatsın diye cam rendede yaptım verdim ağzına alır almaz öğürdü kustu. Ama patatesi çatalla ezip anne sütü ile biraz kıvam verip yedirdiğimde öğürmüyor.Pütürlü olarak alışsın püreye alışmasın ileride sorun olmasın istiyorum.Birde 2 gündür ne verirsem ağzıyla sesler çıkarıyor heryere saçıyor 😂Sizler meyve verirken haşlayıp mı rende yaptınız? Önerilerinize açığım. Büyük oğlum 22 aylık hiç öğürme vs yapmamıştı hala yoğurt ve çeşitlerini çok sever .