naznasel Bizim de kedilerimiz var. oğlum, ne zaman kedinin uyurken odada kalmasına izin verdim o zaman uyumaya başladı 😂 önceden gece uyanır ya emzik arardı ya yanıma gelirdi şimdi kediye bakıyor o uyuyorsa uyumaya devam ediyor. Uyumaya giderken baya ikna sürecim olurdu, şimdş teeedii hadii diyip beraber tıpış tıpış yatağa gidiyorlar. Ben kedilerin müthiş bir uyku arkadaşı olduğunu hep savunurum ama kimseye inandıramam 😂