0710yusuf Kızlar oğlum 5 aylık egzama olmuş doktor mustelanın nemlendirici kremini önerdi dün aldım sürdüm kızarıklık arttı. Siz nasıl atlattınız egzama sürecini
Yagmursnn 0710yusuf bir doktorun sayfasında sarı kantaron ile aloe vera gördüm bende onu deniycem egzamamı bilmiyorum bizimki ama ağız kenarları yanağına doğru kuru kızarık ve pütür pütür nemlendirici işe yaramadı onu deniycem bende
Sselmaaa Yagmursnn size tavsiyem sadece kantaron deneyin aloe Vera alerjik bir üründür eğer kullanmak istiyorsanız da ufak bir yerde lokal deneyin 😘
0710yusuf Yagmursnn benim oğlumunda vücudunda var ilk başta alerji dediler sonra atopik egzama dediler. 3 hafta olcak geçmedi. 4- 5 gün kortizonlu kremi kullandık o iyi gelmişti şimdi tekrarladı
Yagmursnn 0710yusuf benimki de alerji değil galiba yaa çünkü alerji testi yaptırdım alerjisi olan şeyleri kestim ama düzelmiyor bana da bugün biri önerdi krem atopik için aldım eczaneden bakalım nasıl olucak