biseymoms Merhabalar🌸 2aylık bebeğim var, anne sütüyle besleniyoruz Grip oldum 🤧 bu sabah minnoşum az da olsa sarı kustu acaba neden? Yaşayan var mı? İlk defa oluyor
Busra986532 biseymoms nefesini verme ööpüp koklama elinü devamlı yıka. Anne sütünden geçmez. Genelde bebek anneye bulaştırr anne bebeğe çok nadir
refresher Sütten geçmez aksine sizin gribe karşı ürettiğiniz savunma için olan antikorlar sütle bebeğe geçip bebeğin bağışıklığını arttırır ancak maskeyle yaklaşın- emzirin ve elleriniz yıkayın öpmeyin bu süreçte