Musmutlumu ya benim bebeğim de 5 aylık olcak çok azaldı hatta kendi kendime sizin gibi düşündüm acaba dedim az mı konuşuyorum benim hatam mı diye kafayada taktım bizimde kontrolümüz haftaya doktoruna sorunca bana da yazar mısınız 🙈
Annelik ne zormuş az agulamasını bile kafaya takıyoruz