Eğer yara olduysa kalkan kullanmalısın. İkisini de kullanmış biri olarak söylüyorum. Bebeğim 3 aylık. 2bucuk ay boyunca gümüş kapak kullandım. Son haftalarda çok yara oldu. Açık kalmadan iyileşmeyecek gibiydi. Kalkan aldım. Delikleri olduğu için hava aldı. Lansinoh sürdüm ama zeytinyağı da sürdüm ara ara. Kalkanla iki üç güne düzeldi. Biraz süt birikiyor. Atıyorum onu. Yara geçince gümüş kapaga devam ettim. Eğer kalkanı hep takabilseydim hava alması için gümüş kapak yerine hep onu tercih ederdim.