Karanmomss o zaman bebişe göre hareket et canım :) 3. Ayda benimkide seninki gibiydi hop gözler gidiyordu hiç uyku penceresine uyamadım son zamanlarda düzene girdi uyuması güzel aslında ama insan çok uyuyunca da tedirgin oluyor ben olmuştum 🫠 uyusunda büyüsün 😍 sonra zaten uyku süreleri iyice uzuyor uyumuyorr keyfini çıkar tatlımm