Merhaba hanimlar 30yasindayim 11- 3,5 ve 1 yasinda cocuklarim var ve esimden ayrılıyorum ayaklarimin ustunde durmam lazim bi is kurmak istiyorum ama elimde para yok biseyler yapip bi adim atmak istiyorum. Cocuklarimin karsisinda guclu bi anne olmaya devam etmem lazim onlari kimse ye muhtac etmemem lazim neler yapabilirim sizce ne is kurabilirim butun fikirlerinize acigim teşekkür ederim simdiden.