Gzide32 Merhaba kızlar bebeğim 14 aylık demiri düşük çıktı dr ferrozinc şurup yazmış elimde ferrum damla var kendisine sorma fırsatım olmadığı için post açtım sizce hangisini kullanmalıyım şurup mu etkili olur damla mı