The_paues şişiyordu sanki ısırgan sürülmüş gibi kaşınıyordu ama geçiyor. Akıntı aşırı hassaslık yok ise endişelenme zorladıysan yada üşüdüyse gaz yaptıysa olurdu çok iş yaptıysam. Ağır o zaman çok şişerdi zaten. Hala yara orası dış taraf iyi olmuş olabilir ama iş dokular ıslak kaldığı için daha zor oluyor iyi olması Hatta sezeryan göbeğini eritmek için mekik çekmeyi 6,7. Aydan önce yapmamalı der doktor yara çünkü hala sıcak
Tutun çorapsız terliksiz gezmeyin. Kaşınan yere nemlendiri krem sürün azaltır kaşıntıyı Bol bol su için oda ödeme şişmeye iyi gelir. Dinlenin baktınız geçmiyor koku akıntı var iç çamaşırında. Jinekoloji ye başvurun Ama dediklerimi yapınca iyi hissedeceksiniz. İnşallah gerek kalmayacaktır