MomK Kızlar haftaya 7 aylık olcak bebişim 5.5 aylıkken tadımlara başladık yaklaşık 2 haftadır da 3 öğün olcak şekilde veriyorum sabah kahvaltı yumurta sarısı lor bazen irmikle karıştıyorum öğlen bazen sebze haşlama bazen meyveli irmik bazen tarhana çorbası ruşeymli akşamda sebzeli kıvamlı çorba gibi bunları değiştire değiştire veriyorum ama bebeğim sürekli kabız kakası çok katı 2 gün iyise sonra yine kabız acaba ayına göre fazla mı veriyorum napsam bilemedim
kubra3796 MomK 7. Ayda 2 öğün olması gerek ve akşam vermeyin ikindi de verin ve sonrasında anne sütü ile devam edin
Rwerdst MomK oğlum 5.ayda başladı ek gıdaya. Şuan 8. Aya gircek 2 gün sonra. Kilodan dolayı 6 ay 15 günlükten beri 5 öğün yiyor. Lifli gıdaları arttırın. Ben her gün lifli yiyecekler veririm. Eğer her gün muz verirseniz kaka yapması rahatlar. Kabızlık azalır. Başta bir tık zorluyor ama alışınca çok güzel yapıyorlar. Yoğurt vs ekleyin her öğününe ben öyle yapıyordum 7 buçuk aylık olana kadar. Bağırsaklarına yardımcı olsun diye. Suyunu eksik etmeyin. Her yemek sonrası içirin. Zeytinyağı ben artık öyle çok eklemiyorum ama çok katıysa içirebilirsin her öğün öncesi 1 kaşık kadar.
fufissmom MomK irmiği kesin aynı şekilde benim bebeğimde irmikten kabız oldu her bebeğe irmik iyi gelecek diye bişey yok ruseym de vermeyin gün kurusu bir kaç kuru üzüm elma bunu haşlayıp verin ben bunla çare buldum
MomK kubra3796 doktora kalsa 3 ana 3 ara öğün vericekmişim bende eksik bişey yapmayayım diye hep vermeye çalıştım bebeğimde yiyor ama fazla geldi sanırım
Niihhaann Biz 3 öğüne 8. aydan sonra geçtik şuan 2 öğün vermeniz daha doğru. Kahvaltı ve ikindi veriyordum 7.ayda avokado ve armut çok iyi geliyor denemediyseniz eğer
huzurluaycicek Sabah aç karnına 1 çay kaşığı zeytinyağı verin ardından da su verin, sonra normal besleyin, kuru kayisili yulaf unlu irmikli muhallebi yapın ama muhallebisi az olsun , armut suyu verin, ben bunları yapiyorum.
Kayra_68_aksaray MomK ceyrek çay bardağı suya 2 tatlı kaşığı pekmez kat 1 ,1 buçuk tatlı kaşığı sıvı yağ yada zeytinyağı kat icir
melegim71 MomK bence suan 2 ogun ideal olur size eger yemesi iyiysr emziriyosaniz mutlaka ek gidayi yedikten sonra emzirin birde hindistan cevizi yagi alin inanilmaz kabizligada iyi gelir ama nutlaka emzirin