bsrsvr Bebeğim 2. Ay aşılarını oldu sağlık ocağındaki hemşire eve gidince yarım paranox fitil ver dedi ateşi çıkmadan vermem doğru mu bilemedim siz de vermiş miydiniz?
aysegul_my bsrsvr belki ateş yapmıcak he huysuzluk yapiyo agri yapiyo surekli mızır mızır durduk yere agliyolar normal ama onun icinde calpol verirsin yeterli agri kesici oldugu icin
Ygmrry bsrsvr 2. Ay aşıların da fitile gerek duymuyolar pek. Bence onun yerine ateşi çıkarsa eğer calpol verebilirsin