Newmomm345 Kızlar bebeğimi akşam 10 da yatırdım emzirme de 3 saati geçirmiyordum normalde bende uyuya kalmışım sabah 5 e kadar uyumuşuz bu bi sorun teşkil eder mi şuan keyfi yerinde ama vicdan azabı çektim bu saate kadar resmen siz uyandırır mıydınız
aysegul_my Newmomm345 acıkmamişki uyumuş bizde bazen öyle oluyodu kızim ve oğlum gece uykularini severdi fazladan uyurlardi bişi olmaz uykuda büyümesi icin bi vitamin onun demekki uyumaya ihtiyaci varmiş annesi
Kayra_68_aksaray Newmomm345 sutunuz yağlı demekk iyi yarıyor acikmiyordur korkma acıkınca kendi uyanır
Newmomm345 Berilsmom13 teşekkür ederim burda şekeri düşer ondan uyur vs yazıyordu ondan dolayı korktum teşekkür ederim ☺️