Kizlar oda ayırma mevzusndan cok fikir almıştım sizlerden bizim yatagmza gelip bizimle uyuyordu odasını ayırdık 1 hafta olacak yatagimiza gelmiyor tabiki besiginde uyuyor ama 12-1 arası ağlıyor bizleri istiyor uyku halinde bizde yine odasının icine bir de yer yatağı yaptık oraya indirip yannda uzanıyoruz geri uyuyor besigine alıyoruz yine.. acaba neden bu sekilde aralarda ağlıyor hep böyleydi bebegim ama 2 yaşı geçtik artk kesintisiz uyur diye düşünüyordum😑