Hasen10 dişi çıktı mı, diştendir büyük ihtimalle,benim kızım hep iştahsız ama dokuz aylıkken diş çıkardi o dönem resmen ağzını açıp su bile içmiyordu yemek surda dursun,dört dişi çıktı sonra şu an bir tık dsha iyi hamdolsun en azından çorba vs içiyor zorla