ayshegeldi Merhaba hanımlar nasılsınız? ☺️ dün adet günümde adet olmam gerekti ama adet olmadım. Bugün test yaptırdım ve sonuç bu çıktı sizce hamilelik var mı? [https://hizliresim.com/e1o3jcd](https://) [https://hizliresim.com/coh5sac](https://)
-Asel-123 2.çizgi silik ama var gibi duruyor canım kan testi ver bence saglık ocagın da yada acil de bakarlar 🫶
Zeynoserhat ayshegeldi büyük ihtimalle var canım bnde senin gibi erken yapmıştım aynı bu şekilde çıkmıştı