Kızlar bebegim 10 aylik oldu 3 ayından beri ağzından salya akıyor evet erken diş çıkardı ama halen devam etmesi normal mi böyle bisey yaşayan var mı doktor normal diyor ama artık 7 ay oldu yaşayan varsa ne zaman geçti yada herhangi bir sorun tespit edildi mi