Merhabalar,
Kızım 14 aylık. Gündüz iki uyku uyuyor. Uykusu çok saatli ve çok düzenli şekilde devam ediyor. Yalnız 1 ayı geçti bir problemimiz var. Gece 1 gibi uyanıyor 3buçuk gibi tekrar uykuya dalıyor. Ne yapmalıyım? Gündüz tek uykuya düşürüp 1-2 gün denedim. Hiçbir şey değişmedi. Gene kalktı 2-2buçuk saat uyanıktı. Eskiden gece besledikten sonra hemen dalardı uykuya, şimdi beslesem bile 2 saati doldurmadan geri uyumuyor. Bu ne zamana kadar böyle devam edecek? :((