zumra13- oğlum 16 aylık yeni başladı oda ben yürütürsem desteksiz yavaş yavaş gidiyo ,benim eşimde cok sıkıntı yapmıştı gelisimi iyiyse sıkıntı yapmayın zamanı gelince yürür aranızda karşılıklı durup yürüttürün, korkutmadan bazen korkudanda yürümüyolar benimki hala tedirgin