Fatma22 ben haşimato hem hipertrioidi var. Hamileliğim öncede vardı gebelik süreci boyunca ilaç kullandım ilaçını aksatmadığın sürece hiçbir sıkıntı yaşamazsın hiçbir problem olmaz. Aylık takibini yaptırıyordum ben dahiliyede onunda gebelik boyunca bebek büyükçe yüksek doz gerekebiliyor her ay kan verip tahlil yaptırdım. İlaç düzeni için.