inci86 bennnnn. 2. Ayda başladığım mamayı,Tam da 4. Ay da bıraktım
Fakat gece gündüz sağım yaptım her 3 saatte bir o kadar yordu ki beni
Fakat bu azmim sayesinde sadece anne sütü ile
Ayda 1 kilo aldırdım 🤣
Şuan 7 aylığız geri başladım valla yoruldum kasmıyorum eskisi gibi ek gıdamız var diye arada mama da veriyorum