Merhaba güzel anneler ve anne adaylari🌸
Benim sorunum şu;
5 yaşında kreşe giden oğlum ve 2,5 aylık bir erkek bebegim var. Büyük oğlumun bebekligi o kadar sakin geçti ki ikinci bebegim onun tam tersi. Sanki ilk kez anne olmuşum gibi hissediyorum. Soğuk bir iklimde yaşıyoruz. Güneşli zamanlarda ikisini alıp dışarıya çıkmak istiyorum ama cesaret edemiyorum. Susturamazsam durduramazsam diye korkuyorum. Bunu nasıl asabilirim?
Herkese mutlu günler 🌸