Bize de arayıp tsh yüksek tekrar kan alıcaz dediler bu sefer kolundan aldılar çalıştılar ve normal çıktı değer. Yanılma payı çok yüksek. Ben çok ağlamıştım korkmayın Allahın izniyle bir şey çıkmayacaktır. sizinde hatalı sonuçtur muhtemelen. Mama kullanıyor musunuz