shd48 ben tüp bebeği amerikan hastanesinde yaptırdım gerçekten başarılılar çok iyi doktorlar var. Arkadaşınızın durumu biraz özel ameliyat falan gerekiyormuş o yüzden hastanede yaptırması daha doğru olur bence. Hastaneler tüp bebek merkezine göre ameliyathane açısından daha donanımlı olur diye düşünüyorum.