Dmlacet göğsünüz morardı ve acıyorsa mastit olmuş olabilirsiniz. Kitle de var mı yani elinize sertlik geliyor mu? Eğer öyleyse bol bol emzirin ve sütünüzü sağın. Ateşiniz çıkabilir. Sütü göğsünüzden boşaltmanız gerek. Morarma varsa iltihap bile olmuş olabilir. Ağrıya karşı beyaz lahana yapraklarını soğutun ve dayanabildiğiniz kadar göğsünüzde tutun. Bir de sıcak su süt indirir, dayanabildiğiniz sıcaklıkta göğsünüze duşta masaj yapın ve sağın. Önce siz sağlıklı olmalısınız ki bebeğinize bakabilin. Bunlara rağmen hala ağrı ve morarma devam ederse doktora gidin mutlaka, mastit yaşadım ve gerçekten çok kötü. Ateş ve titreme olmuştu bende, bu belirtilere dikkat edin.