Merhaba, kızım 6 aylık. Bilmiyorum her bebek böyle mi, ama artık takatim kalmıyor. Gün sonunda savaştan çıkmış gibi hissediyorum
Sabah uyanıyor aşırı bir huysuzluk, bezini değiştiriyorum sırtı yere değer değmez çıldırıyor değiştirmiyor.
Desteksiz oturuyor 1 aydır ama dönemiyor çünkü yatmıyor asla sadece oturuyor.
Hiç bir şeyle mutlu edemiyorum o kadar tatlı dilli ilgili bir anneyim, şarkılar açar dans ederim ayına uygun etkinlikleri kendim alır yaparım tasarlarim.
Sofrada oturuyoruz her şeyi ama her şeyi yemek istiyor ağlaya ağlaya yemek yediriyorum.
Uyumaya geçiyor ağlıyor.
Bebek arabasında bir süre sonra agliyor. 1 km yolu kucağımda bebeğimle elimle arabayla geldgimi bilirim.
Bu ay böyle bir ay mı, doğduğundan bu yana zor bir bebekti gaziydi naziydi ama gerçekten bu ay artık destek isteyecek kıvama geldik eşim ile.
Sizin bebekleriniz her yere gülücükler saçan mutlu bir bebek mi? Ben bu bebeği neden mutlu edemiyorum diye ağlıyorum gizlice 😔