Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık oruca başladım çok şükür zorlanmadım ilk gün ama şöyle bir sıkıntı var
Sahur yemeği yiyince
Sabah kalktığımda rahatsız ediyor midem yaniyor.yemesem olmaz gibime geliyor emziriyorum
Hiç yemesem denesem çok mu zorlanirim acaba