Valla benim ki 10 ylık hem mama hrm anne sütü alıyo ama gece emiyo çoğunlukla. Deniyim dedim tansiyon 14/9 oldu. Sadece bebek ve süt değil bana da zarar oldu. Zaten ilk 6 ay kesinlikle tutmamalısınız. Bizim de vücudumuzdan kalsiyum protein ne varsa çekiyo çocuk çünkü. Şahsen ben sabahları kurt gibi aç kalkıyorum