Benim bebeğimde aynı bi ateş yok şükür prospan verdi doktoru bol bolda serumla burun temizliği, 3 yaş kızımda hasta ondan geldi herhalde şu salgınlar bir bitmedi😢 çok geçmiş olsun hemen iyileşirler inşallah banyo yaptırmayıda ihmal etmeyin iyi geliyor ama ateşten dolayı götürün bencede