sinoli Evde depoda unutmuşum ailemin yanına gidip geldikten sonra gördüm, hiç kullanılmadı gardorpstan 150₺ bırakıcam
SelimZeynep sinoli canım sen bilirsin ama gardolpstan bile satsan 150+ alıcı koruma ücreti çıkıyor marketlerden daha pahalıya gelmiş olacak sadece fikir olsun diye söyledim belki farkında değilsndr diye iyi satışlar 🌸
sinoli SelimZeynep Ben 225₺ aldım, hiç kullanılmadı. İnternette de bakarsanız fiyatlara 200’den aşağa yok ki. Marketle aynı fiyata denk geliyor ama sonuçta kullanılmamış tercih meselesi. 150+60₺ 210 geliyor trendyoldan bile şu an 240₺☺️ yinede teşekkürler.
sinoli SelimZeynep Marketler de 200₺’ye sleepy kaldıysa ben alayım daha yeni sipariş verdim 6+ 36’lı 270₺. Eşimde 7 numara 28’li aldı 250₺. Yani uyarınız için teşekkür ederim ama burda pahalıya satmak gibi amacım yok, zaten ihtiyacı olan olursa da uyguna veririm. Hesaplayarak koydum☺️
sinoli Deletedmom_103 Şubatta gelmişti ama maalesef benim sattığım ne 5 numara aldığımda 6 numara değil 5+ ve 6+☺️
Deletedmom_103 sinoli ne şubatı ben daha dün aldım 6 numara 😂siz bilirsiniz tabi satabilirseniz bol kazanclar
sinoli Şöyle bırakayım, kullanmadığım bir ürünü 150₺ kargoyla beraber en fazla 210’a gelecek tercih meselesi bulamayan alır durumu olmayan indirim ister indirim de yaparım siz neden bu kadar bir bez için konuya dahil oldunuz anlamadım :)