Selamlar arkadaslar bugun 5 ay 20 luk olduk henüz doktor onerisi almadik emzirip formul mama veriyodum bir bucuk hafta once yavasdan tadimlara baslamaya karar verdim havuç puresi ile basladim elma pure avakoda pure ve val kabagi pure verdim farkli gunlerde geceleri tok olsun diye bi kac kez hero kaşık mama verdim veee hüsran inanilmaz bi kabız moda gectik suan gaz cikrarken bile agliyo hepsini kestim ama neyden oldu geri nasil doncem korkar oldum siz neler yapiyosunuz